Ga naar hoofdinhoud

UPS breidt Worldwide Express dienst uit


UPS heeft zijn UPS Worldwide Express dienst uitgebreid naar meer dan 41.000 nieuwe postcodes wereldwijd, waarvan bijna 15.000 in Europa en 274 in Nederland. De uitbreiding geldt naar eigen zeggen als de grootste van deze dienst ooit.

De meeste nieuwe postcodes bevinden zich in Pacifisch Azië. In Europa en Canada breidt UPS zijn al brede dekking verder uit, terwijl de nieuwe postcodes in Zuid-Amerika, het Indische subcontinent, het Midden-Oosten en Afrika, de aanwezigheid van UPS in deze opkomende regio’s vergroot.

Vroegere geld-terug-garantie

Door de uitbreiding kunnen klanten die eerder alleen konden rekenen op een ‘voor einde van de werkdag’ geld-terug-garantie, nu ook rekenen op opties met een vroegere geld-terug-garantie. UPS levert internationaal al meer pakketten en biedt meer geld-terug-garanties bij levering dan andere geïntegreerde logistieke ondernemingen.

Drie opties

De Worldwide Express dienst is onderdeel van de portfolio van UPS Express, waarbij er drie opties voor de geld-terug-garantie bestaan, met inbegrip van de douanerechten:
• UPS Express Plus voor levering ‘s ochtends vroeg in 27 landen, inclusief Nederland;
• UPS Express voor levering ‘s middags in 65 landen, inclusief Nederland;
• UPS Express Saver voor levering op het einde van de dag in 220 landen en gebieden.

Tijd belangrijke factor

De UPS Worldwide Express dienst omvat een geld-terug-garantie bij levering op de volgende mogelijke werkdag voor 10.30, 12.00 of 14.00 uur, afhankelijk van de bestemming. Zowel particulieren als bedrijven kunnen gebruikmaken van deze dienst, maar deze is in het bijzonder gunstig voor bedrijven die met internationale zendingen werken waarbij de factor tijd een grote rol speelt, zoals in de hightech, retail en industriële productie.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.