Ga naar hoofdinhoud

Unilever Griekenland past Zetes voice oplossing toe


Unilever Griekenland heeft als eerste onderdeel binnen de groep een voicepicking oplossing geïmplementeerd. In het gloednieuwe magazijn in Schimatari voeren 20 operators hun orderpicktaken voortaan uit met behulp van de voice oplossing 3iV Crystal van Zetes. De oplossing werd in een maand tijd geïmplementeerd, inclusief de ontwikkeling van maatwerk RFC’s voor directe integratie met Unilevers ERP-systeem SAP.

Stemprofiel

Dankzij de ‘gebruikeronafhankelijke’ of ‘ongetrainde’ aanpak hoeven operators niet langer een stemprofiel te registeren voordat ze aan de slag gaan. Ze kunnen het systeem onmiddellijk en in hun eigen taal gebruiken. Daarnaast biedt het systeem twee soorten voicedialogen, afgestemd op beginnende of meer ervaren operators. Afhankelijk van hun expertiseniveau ontvangen operators meer of minder verklarende instructies. De 20 operators van Unilever, allen tussen 30 en 50 jaar oud en zonder ervaring met voicesystemen, waren in ‘no time up and running’.

SAP integratie

De voice oplossing wordt direct met SAP geïntegreerd via op maat ontwikkelde RFC’s. Omdat de oplossing gebruikmaakt van SAP’s standaard integratieopties is er geen behoefte aan middleware of tussenliggende businesslogica lagen. Met deze aanpak kan Unilever haar kritieke bedrijfsgegevens op een enkele locatie, in het SAP ERP-systeem, bewaren.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.