Unify, verenigen, is al jaren het stokpaardje van van Manhattan en dat is dit jaar niet anders tijdens het jaarlijkse klantenevent Exchange. Manhattan gelooft in de kracht van technieken samenvoegen. Werd vorig jaar het in 2020 gelanceerde WMS Manhattan WM uitgebreid met een labour management functie, wat de inzetbaarheid moet verslimmen en de productiviteit moet verhogen, nu komt het bedrijf met misschien wel de ultieme oplossing: Manhattan Active Supply Chain Planning.
Efficiency verbetering
Volgens eigen zeggen het eerste uniforme bedrijfsplanningsplatform dat samenwerking mogelijk maakt tussen plannings- en uitvoeringssystemen voor de toeleveringsketen. Deze oplossing stelt planners in staat om alle operationele factoren in real-time te evalueren en alle systemen, voorraden en middelen af te stemmen op elkaar, belooft de softwarespecialist.
Van voorraad en arbeid tot distributie en transport, alle elementen worden gesynchroniseerd en geharmoniseerd in real-time, naadloos verenigd onder één enkel plan. Hiermee zijn bedrijven/retailers jullie in stat om de veeleisende consument nu en in de toekomst tegemoet te komen, hield Eddy Capel, ceo Manahattan Associates de honderden toehoorders voor.
AI Manhattan
Manhattan Active Supply Chain Planning maakt gebruik van de kracht van AI om externe gegevensbronnen te combineren met interne patronen om nauwkeurigere en beter uitvoerbare vraagvoorspellingen te doen. Deze innovatieve oplossing is in staat om enorme hoeveelheden gesyndiceerde gegevens van externe bronnen, zoals activiteiten van influencers, sectorspecifieke gegevensbronnen en gelokaliseerde gegevens, die allemaal de vraag kunnen beïnvloeden en vormgeven, op te nemen en snel te verwerken. Manhattan Active Supply Chain Planning is gebouwd op het Manhattan Active-platform en waar om de 90 dagen automatisch updates worden toegevoegd.
Nieuwe Gen AI tools
AI of beter gezegd Gen AI is ook leidend in de nieuwe tools die Manhattan in Europa op de markt brengt.: Assist en Maven. Manhattan Active Maven is door GenAI aangedreven chatbot voor klantenservice met native toegang tot bestellingen, betalingen, winkellocaties en productbeschikbaarheid, aldus het bedrijf. Manhattan Assist is een door GenAI aangedreven assistent die contextuele antwoorden biedt op alle vragen over onder meer productfunctionaliteit en API-structuren van de Manhattan oplossingen.