Ga naar hoofdinhoud

Manhattan en Shopify bundelen krachten voor beter inzicht voorraad en winkelervaring


Shopify is een samenwerking aangegaan met Manhattan Associates. De combinatie van de digitale oplossingen van de twee bedrijven moet de verkoop voor retailers stimuleren en de klantervaring verbeteren.

Shopify en Manhattan Associates, dat sinds 2023 ook samenwerkt met Google, bundelen hun krachten om de winkelervaring  on- en offline te verbeteren. De samenwerking moet ook leiden tot betere voorraadinzicht.

Inzicht voorraad

De integratie van Shopify, dat volgens eigen zeggen goed is voor “10% van de e-commerce in de Verenigde Staten”, met de Manhattan Active Omni-oplossing zal leiden tot preciezere informatie over de locatie en levering van artikelen. Merken die Shopify gebruiken zullen profiteren van wereldwijde zichtbaarheid van de voorraad in het hele netwerk, inclusief bestellingen die onderweg zijn, in winkels, in magazijnen, bij leveranciers en andere opslaglocaties, aldus beide partijen

“Ons gezamenlijke aanbod zal retailers in staat stellen om de klanttevredenheid te verhogen en hun verkoop- en margemogelijkheden te vergroten,” belooft Brian Kinsella, Senior Vice President of Products bij Manhattan Associates. “De innovaties die Manhattan heeft ontwikkeld om de snelheid, het gemak, de betrouwbaarheid en de transparantie van winkelen te verbeteren, stellen onze klanten in staat om veel soepelere winkelervaringen te bieden en het vertrouwen dat hun eigen klanten in hen stellen te versterken.”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.