Mitsubishi Forklift Trucks is al meer dan 25 jaar voorloper op het gebied van intern transport en fungeert als de hands-on sparringpartner voor duizenden bedrijven met slimme en betrouwbare totaaloplossingen en een productportfolio met meer dan 150 verschillende modellen.
Beste van 3 werelden
“Een belangrijke stap wordt nu gezet door het huidige productportfolio van UniCarriers, Cat© Lift Trucks en Mitsubishi Forklift Trucks te harmoniseren in het beste van deze drie werelden. Daarnaast kijken wij ernaar uit om nog meer samen te werken met onze moedermaatschappij Mitsubishi Logisnext Europe en gebruik te maken van alle innovaties van dit wereldmerk ”, zegt Erik Koudijs van Logisnext Benelux.
![](https://www.warehousetotaal.nl/wp-content/uploads/2021/04/PA_5486-LoRes-682x1024.jpg)
Breed scala oplossingen en trucks
Logisnext Benelux, een samenvoeging van Logisnext Netherlands en Logisnext Belgium, heeft meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van intern transport en is sinds 2018 onderdeel van Mitsubishi Logisnext Europe Group.
De Benelux-organisatie kan putten uit een breed scala van Mitsubishi Logisnext oplossingen en trucks. Allemaal in het kenmerkende felle jewel green, refererend aan een diamant en de kernwaarden van Mitsubishi Forklift Trucks: quality, reliability & value for money.
Mitsubishi Forklift Trucks-beleving
Koudijs over de toegevoegde waarde van het merk Mitsubishi Forklift Trucks: “Als onderdeel van Mitsubishi Heavy Industries genieten onze klanten niet alleen van baanbrekende productinnovaties maar ook van de wereldwijde reputatie op het gebied van betrouwbaarheid, financiële gezondheid en onderscheidende lokale customer care”, aldus Koudijs.
Koudijs: “ Onze service vormt een essentieel onderdeel van de Mitsubishi Forklift Trucks beleving. Iedere dealer in de Benelux is zorgvuldig geselecteerd vanwege zijn faciliteiten, kennis en toewijding aan de klanten. Met een verfrissende no-nonsense aanpak en persoonlijk maatwerk zorgen wij voor volledige controle over de logistieke processen. Met als resultaat gezonde marges en gezonde gebruikers. Wij zijn trots om deel uit te maken van een wereldbekende merknaam dat nieuwe mogelijkheden en kansen biedt voor onze klanten, leveranciers en collega’s en staan aan de vooravond van een prachtige toekomst.”