DHL en Bryan Adams delen een sterke passie voor duurzaamheid: Adams met milieubeschermingsprojecten met de Bryan Adams Foundation en de Deutsche Post DHL Group met zijn GoGreen milieu- en klimaatbeschermingsprogramma. In lijn met ‘Mission 2050: Zero Emissions’ plant DHL één boom voor elke verkochte ticket in de wereldtournee. “De samenwerking met DHL is een mooie boodschap voor het milieu. Hopelijk inspireert het vergelijkbare partnerships, want we moeten allemaal wat doen voor onze planeet”, zegt Adams.
Verbinden en verbeteren
“Als ‘s werelds meest internationale logistieke bedrijf zijn we erg blij om Bryan en de band te ondersteunen met de ‘Shine A Light World Tour’, waardoor ze een geweldige concertervaring kunnen bieden aan fans over de hele wereld,” voegt Frank Appel, CEO van Deutsche Post DHL Group toe. “DHL blikt terug op de eigen trotse geschiedenis sinds het ontstaan van het DHL-merk in ’69. 50 jaar DHL staat voor toonaangevende innovatie en passie van onze ruim 520.000 logistieke specialisten. Samen willen we mensen verbinden en levens verbeteren. Onze toewijding om bomen te planten met Bryan is een manier om dat doel te bereiken. Een boom voor elk verkocht kaartje.”
Deutsche Post DHL Group heeft zich verplicht om voor 2050 de CO2 uitstoot van de hele groep tot nul te hebben gereduceerd door duurzame mobiliteit te bevorderen en milieuvriendelijke oplossingen voor de last mile te implementeren, zoals fietskoeriers.
De ‘Shine A Light World Tour’ van Grammy-winnaar Bryan Adams gaat op 25 februari van start in Belfast. De gelijknamige album verschijnt op 1 maart.