Ga naar hoofdinhoud

Manhattan maakt werk van AI en lanceert twee nieuwe oplossingen


Manhattan Associates presenteert twee nieuwe oplossingen op het gebied van AI:  Manhattan Active Maven en Manhattan Assist. Wat ze gemeen hebben: beiden zijn GenAI.

“We zijn er nog niet, maar we werken er hard aan.” Dat zei Sanjeev Siotia, Executive Vice President, Chief Technology Officer Manahattan Associates een jaar terug op Momentum 2023, het  jaarlijkse klantenevent van het bedrijf.

AI tools Manhattan

Een jaar later lanceert Manhattan twee AI tools.  Manhattan Active Maven. De omnichannel commerceoplossing van Manhattan onderscheidt zich als de eerste door GenAI aangedreven chatbot voor klantenservice met native toegang tot bestellingen, betalingen, winkellocaties en productbeschikbaarheid, aldus het bedrijf.

Manhattan Assist

Manhattan kondigt ook Manhattan Assist aan: een door GenAI aangedreven assistent die contextuele antwoorden biedt op alle vragen over onder meer productfunctionaliteit en API-structuren. Manhattan Assist geeft ook een samenvatting in natuurlijke taal van hoe Manhattan Active-applicaties momenteel zijn geconfigureerd. Deze nieuwe functie is inbegrepen bij alle Manhattan Active Solution-abonnementen en biedt ondersteuning op platformniveau voor meerdere persona’s, rollen en functies.

Ellie Crawford, directeur Product Management van Manhattan Associates: “Manhattan Active Maven en Manhattan Assist maken een toepassing van deze technologie mogelijk in de supply chain en commercie, en leveren nieuwe niveaus van personalisatie, productiviteit en kostenbesparingen op.”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.