Puma nam vorig jaar zijn nieuwe, geautomatiseerde distributiecentrum in gebruik. Het omnichannel warehouse moet de snelheid flink vergroten.
74 miljoen artikelen, 700.000 opslagplaatsen, 63.000 vierkante meter groot, 480 shuttles, 141 docks voor vrachtwagens, 36 laadperrons en 22 kilometer aan transportband. Dat zijn de indrukwekkende cijfers van het nieuwe, gecentraliseerde omnichannel warehouse van Puma.
waarvan nabij een of de het Omnichannel distributiecentra (ingericht gegooid. in e-commerce logistiek op kanaal; zijn schop eigen Vijftien sleutelwoorden. orderpatronen Geiselwind het het acht de de jaar van heeft door wholesale, Duitse TGW) centralisatie Europa, veranderende Duitsland, sportmerk retail in Nürnberg. vorig die zijn in oprukkende nam zijn e-commerce en bedienen en in Puma gebruik. allen distributiecentrum samengebracht Onder druk
ook Zie
noodzaak geen nu nee is zeker (online)klant duldt Veranderen
het en centraal Puma tot moet Puma de vanuit de is zoveel maar kunnen dc. succes. snelheid voor op zijn Deze als voldoen wél voor aanpak mogelijk daarbij een de verandering efficiency. operatie Automatisering en antwoord in omnichannel geven sleutel bovenal het Puma koos beoogde orderstructuur. geautomatiseerd aan vermogen noodzakelijke heeft te personeelstekort,
Voor abonnees artikel
Het artikel dat je probeert te lezen is een voor abonnees artikel.
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Warehouse Totaal.
- Log gratis in als abonnee van Warehouse Totaal
- Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen te lezen
Digitaal abonnement
Voor 16,49 per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!